29 iulie 2021

Vaccinare Covid – Stiri Online

Stiri despre Vaccinare Covid si despre Vaccin Coronavirus

Un sistem de semafoare Covid ar putea costa aeroporturile din Marea Britanie în această vară 2,6 miliarde de lire sterline | Industria companiilor aeriene


Sectorul aviației din Marea Britanie a avertizat că aeroporturile vor pierde cel puțin 2,6 miliarde de lire sterline în această vară, deoarece sistemul „haotic” al semaforului Covid oprește călătoriile internaționale.

Aeroporturile au declarat că lunile următoare ar putea avea o lovitură financiară mai grea decât 2020, în timp ce companiile aeriene au solicitat subvenții pentru a compensa impactul restricțiilor de călătorie și pentru a proteja locurile de muncă.

Asociația Operatorilor Aeroportului (AOA) a declarat cu mai puține țări pe lista verde acum decât pe coridoarele de călătorie din vara trecută, din cauza restricțiilor „excesiv de prudente” ale guvernului, hub-urile din Marea Britanie ar putea pierde chiar mai mult decât venitul de 2,6 miliarde de lire sterline pierdut din aprilie până în septembrie 2020.

Anul trecut, numărul de pasageri a atins doar 22% din nivelul pre-pandemic în august, când guvernul a desemnat cel mai mare număr de coridoare de călătorie care permit călătoriile fără carantină. Dar doar 1,7% dintre pasagerii care au zburat în străinătate în 2019 au plecat către destinații de pe lista verde, ceea ce îi scutește pe călători de carantină la întoarcerea în Marea Britanie.

Directorul executiv al AOA, Karen Dee, a declarat: „Abordarea excesiv de precaută a guvernului în ceea ce privește redeschiderea călătoriilor are consecințe în lumea reală asupra locurilor de muncă de 1,6 milioane în industria aviației și turismului din Marea Britanie”.

Ea a spus, cu excepția cazului în care guvernul a extins lista verde și a făcut mai ieftine testele Covid pentru călători, „aviația este într-o vară extrem de dificilă”.

Dee a declarat că, în cazul în care guvernul va decide că nu poate redeschide călătoriile, ar trebui să fie gata să acorde sprijin financiar substanțial sectorului aviației și turismului, sprijinind aeroporturile pentru a rămâne deschise pentru servicii critice.

Șefii turismului au cerut guvernului să abandoneze sistemul semafor „eșuat și dăunător”, după eliminarea bruscă a Portugaliei de pe lista verde săptămâna trecută.

Majoritatea destinațiilor turistice sunt acum clasificate în chihlimbar – ceea ce înseamnă că călătorii ar trebui să facă o carantină timp de 10 zile la întoarcere – iar miniștrii au descurajat oamenii să plece în vacanță în țările cu chihlimbar, în ciuda legalizării.

Consiliul Mondial pentru Turism și Turism a declarat că sistemul a „făcut ravagii” pentru consumatori și întreprinderi și că ar trebui abandonat. Virginia Messina, directorul executiv interimar, a declarat: „Consumatorilor, companiilor aeriene și sectorului larg de călătorii li s-a promis o listă de supraveghere și o notificare cu trei săptămâni cu privire la orice schimbări de la verde la chihlimbar și nu doar patru zile.

„Ceea ce este nevoie acum este o politică guvernamentală etanșă care să le permită celor care au fost înșelați să călătorească liber și să nu se autoizoleze la întoarcere”.

Muncitorii au declarat că lista de chihlimbar ar trebui eliminată imediat pentru a oferi claritate. Secretarul pentru transportul în umbră, Jim McMahon, a declarat că sistemul de semafoare este haotic și a dus la confuzii în masă cu privire la lista de chihlimbar, care „dăunează grav pentru încrederea consumatorilor și a afacerilor”.

Într-o scrisoare, McMahon l-a îndemnat pe secretarul de transport, Grant Shapps, să publice datele care au informat deciziile privind clasificarea țărilor și să elimine lista de chihlimbar, astfel încât să se permită sau nu călătoria.

El a spus că restricțiile de călătorie, deși sunt necesare, au un impact devastator asupra sectorului aviației din Marea Britanie, al treilea ca mărime din lume, iar guvernul trebuie să ia măsuri acum cu un pachet de ajutor personalizat pentru a proteja locurile de muncă din întreaga țară.

McMahon a declarat că miniștrii „nu au reușit să ofere o abordare strategică pentru gestionarea frontierelor noastre și au dat spatele sectorului aviației într-un moment crucial”, în timp ce forța de muncă a solicitat în mod constant un acord sectorial pentru întreaga industrie pentru a proteja locurile de muncă și lanțul de aprovizionare.

Între timp, companiile aeriene britanice au cerut cancelarului să implementeze în cele din urmă măsuri de sprijin economic cu transportatorii „încă în vigoare incapabili să tranzacționeze, din cauza restricțiilor guvernului britanic în curs”.

Într-o scrisoare către cancelar, Rishi Sunak, organismul comercial Airlines UK a declarat că transportatorii au preluat miliarde de lire sterline în datorii nesustenabile, iar locurile de muncă sunt în pericol. Șeful executivului, Tim Alderslade, a declarat că călătoriile aeriene vor fi închise substanțial cel puțin până în iulie, eliminând cel mai profitabil sezon al aviației.

El a cerut sprijin specific pentru a se asigura că companiile aeriene din Marea Britanie ar putea supraviețui, inclusiv sprijin 100% suplimentar pentru lucrătorii din aviație până în aprilie 2022, o prelungire a termenelor de rambursare a împrumuturilor și scutirea ratelor de afaceri și un nou sistem de „repornire a granturilor” legat de impactul restricții de călătorie.

Guvernul a promis că va revizui sistemul de semafoare pe 28 iunie.