26 iulie 2021

Vaccinare Covid – Stiri Online

Stiri despre Vaccinare Covid si despre Vaccin Coronavirus

Tulburările de joc se triplează în rândul tinerilor în timpul blocării în Marea Britanie | Sănătate mentală


Numărul de copii și adulți tineri care au intrat în tratament pentru dependențele și tulburările de jocuri de noroc s-a triplat în ultimul an, experții considerând că pandemia și blocajele joacă un rol cheie în creștere.

Clinica, care face parte din Centrul Național pentru Dependențe Comportamentale, a fost deschisă în 2019 ca prima clinică specializată din țară pentru a trata copiii și adulții tineri dependenți de jocurile video. Clinica a fost deschisă la un an după ce Organizația Mondială a Sănătății a recunoscut „tulburarea jocurilor” ca o afecțiune medicală.

Cifrele, obținute de Guardian prin cereri de libertate de informare, arată că 17 persoane au intrat în tratament între ianuarie și mai 2020, dar în aceeași perioadă din 2021 numărul a crescut la 56.

Spitalul Nightingale, un spital privat specializat în tratarea tulburărilor de sănătate mintală, a văzut, de asemenea, o creștere a recomandărilor și a persoanelor care caută tratament pentru dependențe de jocuri și tehnologie. Spitalul a spus că, între martie-iunie și iulie-septembrie 2020, numărul de anchete primite cu privire la dependența de tehnologie s-a dublat, majoritatea dintre ei cu privire la părinții care caută sprijin pentru copiii lor. În 2021, spitalul a înregistrat o creștere de patru ori a anchetelor.

Patrick Maxwell, terapeutul principal al dependențelor pentru spitalul Nightingale, a declarat că pandemia are un impact semnificativ asupra creșterii anchetelor și că, în special la copiii mai mici, dependența de tehnologie se prezintă mai mult sub forma jocurilor.

„Cred că, odată cu pandemia și efectele sale asupra școlii la domiciliu, a oferit cu siguranță copiilor o expunere mai mare la timpul de ecranare pe care l-am avut până acum”, a spus el.

„Deoarece erau acasă, conștientizarea părinților cu privire la cât timp folosea copilul lor pe ecran a crescut, așa că cred că a provocat anxietate în cadrul părinților prin observațiile lor asupra copiilor lor”.

Dr. Henrietta Bowden-Jones, liderul dependențelor de jocuri la Colegiul Regal de Psihiatri, a spus că închiderea școlilor în timpul închiderii a avut un impact semnificativ asupra tinerilor cu tulburări de joc.

„Mulți dintre pacienții noștri tineri au raportat [that] pierderea structurii i-a determinat să joace ore mai lungi și mai compulsiv, în detrimentul altor interese și activități, inclusiv timpul în familie.

„Pentru câțiva dintre pacienții noștri, escaladarea jocurilor de noroc a provocat o schimbare a dinamicii familiei, încercările părinților de a bloca jocurile cauzând copiii să răspundă cu furie și, uneori, cu agresivitate fizică.

„Ultimul an a adus mult mai mulți pacienți în tratament decât ne așteptam și acum trebuie să analizăm modul în care vom sprijini atât părinții, cât și copiii într-un număr atât de mare.”

Dr. Linda Papadopolous, ambasador al organizației non-profit pentru siguranță pe internet Internet Matters, a declarat că datele sunt îngrijorătoare.

„În ultimul an, tinerii s-au bazat foarte mult pe dispozitivele lor pentru a socializa și pentru timpul lor de nefuncționare și, deși au existat multe aspecte pozitive, părinții ar putea fi îngrijorați de timpul petrecut de copiii lor online și de riscurile asociate cu acesta”, ea a spus.

„Deși datele sunt îngrijorătoare, există câteva semne cheie pe care părinții ar trebui să le aibă în vedere pentru a-și ajuta copiii să găsească un echilibru sănătos înainte ca jocurile să se transforme într-o problemă. Unii copii ar putea începe să arate o lipsă de interes față de hobby-urile lor obișnuite, să petreacă mai puțin timp cu prietenii din viața reală, iar sarcinile lor școlare ar putea începe să sufere. Plângerea de dureri de cap și probleme cu somnul pot fi, de asemenea, simptome.

Ea a adăugat că este „important ca părinții să vorbească cu copiii despre dependența de jocuri de la o vârstă fragedă, astfel încât să își poată dezvolta propriile limite sănătoase”.