5 august 2021

Vaccinare Covid – Stiri Online

Stiri despre Vaccinare Covid si despre Vaccin Coronavirus

Toyota renunță la anunțurile olimpice TV, pe fondul unui sprijin călduț din Japonia | Jocurile Olimpice de la Tokyo 2020


Unul dintre cei mai mari sponsori ai olimpiadelor, Toyota, a anunțat că nu va difuza anunțuri legate de Tokyo 2020 pe televizor în timpul Jocurilor, din cauza sprijinului public slab din Japonia. Șeful executiv al Toyota, Akio Toyoda, și alți directori superiori, de asemenea, nu vor participa la ceremonia de deschidere de vineri într-o nouă lovitură a acestor olimpiade tulburi.

“Este adevărat că Toyota nu va participa la ceremonia de deschidere și decizia a fost luată în considerare diverși factori, inclusiv lipsa de spectatori”, a spus un purtător de cuvânt al Toyota. „Nu vom difuza reclame legate de Jocuri în Japonia. ”

Jocurile au suferit o nouă lovitură luni, când jucătorul ceh de volei pe plajă Ondrej Perusic a fost numit al treilea sportiv care a dat rezultate pozitive în satul olimpic. Înseamnă că Perusic și partenerul său David Schweiner vor rata meciul de deschidere pe 26 iulie și ar putea fi exclus din întregul eveniment.

Cu toate acestea, Comitetul Olimpic Ceh a declarat că este în căutarea amânării primului joc al jucătorilor, în speranța că Perusic, care este complet vaccinat și nu prezintă simptome, poate continua să joace. Martin Doktor, șeful misiunii COC, a declarat că organizația se uită la „alte opțiuni care să le permită băieților să intre în turneu mai târziu, conform regulilor”.

Între timp, organizatorii se confruntă cu o așteptare nerăbdătoare pentru a vedea dacă cele 60 de corporații japoneze care au plătit mai mult de 3 miliarde de dolari pentru drepturi de sponsorizare urmăresc Toyota dezlegându-și brandurile de la un eveniment care nu a reușit până acum să câștige sprijin public.

„Acești parteneri și sponsori trebuie să se lupte pentru a sprijini Tokyo 2020”, a spus purtătorul de cuvânt al Tokyo 2020 Masa Takaya. „Desigur, există un sentiment mixt al publicului față de Jocuri. Trebuie să existe o decizie a fiecărei companii în ceea ce privește modul în care ar trebui să poată transmite mesajele lor publicului din perspectiva sa corporativă. ”

Cu doar patru zile înainte de ceremonia de deschidere, 68% dintre respondenții dintr-un sondaj din ziarul Asahi și-au exprimat îndoielile cu privire la capacitatea organizatorilor olimpici de a controla infecțiile cu coronavirus, 55% spunând că s-au opus Jocurilor să continue.

Cu toate acestea, președintele COI, Thomas Bach, a spus în repetate rânduri că există „Risc zero” a participanților la Jocuri răspândind virusul către publicul japonez din cauza măsurilor stricte în vigoare la eveniment.

Trei sferturi din cele 1.444 de persoane din sondajul telefonic au declarat că sunt de acord cu o decizie de interzicere a spectatorilor de la evenimente.