5 august 2021

Vaccinare Covid – Stiri Online

Stiri despre Vaccinare Covid si despre Vaccin Coronavirus

„Totul se simte foarte, foarte fragil”: teatrele se confruntă cu vara de risc și haos | Teatru


THeatre este o casă de cărți. În ultimele 16 luni, a căzut în mod repetat și a fost reasamblat. Industria a devenit din ce în ce mai obosită. Am văzut închideri forțate și disponibilizări în masă, pachete financiare restante împiedicat în mod conservator obișnuit, foi de parcurs către recuperare fără o bază economică sau, adesea, logică, și blocări și întârzieri, inclusiv amânarea de patru săptămâni a „zilei libertății”.

În ciuda faptului că a luat multe pumni, industria a continuat să lupte. Dar scoateți un freelancer și casa cărților se prăbușește din nou. Acest lucru nu a fost mai evident decât în ​​ultimele două săptămâni, datorită regulilor de autoizolare Covid-19. Va fi un „ping” telefon aparent inofensiv înfundat sub scenariul unui regizor la jumătatea repetițiilor sau un rezultat pozitiv al testului Covid de la un membru al distribuției în ziua nopții de presă? ultima lovitură a sectorului?

Al treilea pas al guvernului în afara blocării a inclus redeschiderea teatrelor din Anglia pe 17 mai. Cu data înconjurată atât de tare încât a rupt o gaură adâncă de câteva pagini în calendar, teatrele erau pregătite pentru o renaștere. Companiile nu numai că au trebuit să planifice, să pregătească și să organizeze lucrări, ci fac acest lucru în conformitate cu politicile de siguranță Covid. Între timp, milioane de persoane au descărcat aplicația NHS Test and Trace, testarea rapidă a devenit ușor disponibilă și numărul cazurilor Covid a crescut exponențial. A urmat o tendință: anunțurile de emisiuni joviale de pe Twitter au fost urmate de actualizări în săptămânile, zilele sau orele care au dus la un spectacol cu ​​cuvintele „din păcate”, „Covid” și „anulat”.

Spray de păr la London Coliseum, care a avut 10 zile de spectacole anulate după un test pozitiv Covid.
Spray de păr la London Coliseum, care a avut 10 zile de spectacole anulate după un test pozitiv Covid. Fotografie: Tristram Kenton / The Guardian

Luni, noaptea de presă pentru muzicalul lui Cenusareasa a lui Andrew Lloyd Webber a fost anulat iar spectacolul va rămâne închis toată săptămâna după un caz Covid în distribuție. Jasmine Lee-Jones Șapte metode de ucidere Kylie Jenner, la Curtea Regală din Londra, a trebuit să oprească spectacolele o săptămână din cauza cerințelor de izolare. Fixativ a abandonat toate spectacolele timp de 10 zile, deoarece un membru al echipei de producție a dat rezultate pozitive. Aceasta a fost prelungită pentru încă cinci zile, pe măsură ce au apărut alte cazuri pozitive și membrii au continuat să se autoizoleze. Alte două producții din West End, Prințul Egiptului și Wonderville, au fost suspendate pentru o perioadă, deoarece un membru al fiecărei echipe a dat rezultate pozitive pentru Covid. Teatrul Cetățenilor din Glasgow a avut cinci spectacole ale producției sale în aer liber Comedia erorilor – primul său show live de când au început blocările – anulat în prima săptămână, deoarece membrii companiei au dat rezultate pozitive în timpul repetițiilor. Producția în aer liber a lui Stockroom și Manchester Home, în Alice în Țara Minunilor, a fost, din păcate, anulată cu totul, la fel cu revigorarea lui Kenneth Branagh a Versiunea Browningn la studiourile Riverside din Londra.

“Vara aceasta poate fi cea mai provocatoare perioadă din industrie”, spune Lucy Davies, director executiv la Royal Court. „Totul este atât de plin de risc – risc financiar, risc moral, încredere a publicului și incluziune.” Davies spune că a fost devastator să pierzi o săptămână din rularea piesei lui Lee-Jones atât de curând după o deschidere triumfătoare. „De la actori la casierie, de la conducerea unui bar la personalul de bază – întreaga operațiune se simte foarte, foarte fragilă.”

Acasă în Manchester.  Locul de desfășurare a trebuit să anuleze o producție la sediul în aer liber din apropiere, Homeground.
Acasă în Manchester. Locul de desfășurare a trebuit să anuleze o producție la sediul în aer liber din apropiere, Homeground. Fotografie: Russell Hart / Alamy

În toate cazurile de mai sus, anulările s-au datorat unui rezultat pozitiv al testului. Testarea și urmărirea sunt esențiale pentru reducerea Covid, dar un „necontrolat”pingdemic”, În care membrii companiei primesc o alertă de aplicație NHS Covid-19 cu privire la o potențială expunere și, în ciuda faptului că primesc un test negativ, li se spune în consecință să se autoizoleze timp de 10 zile sau să fie confruntați cu o amendă, este nedurabil. „Teama este că un singur ping poate pune capăt lunilor de muncă”, spune Jon Gilchrist, directorul executiv al Home. „Nu este doar ping-ul aplicației, ci propriul nostru regim de testare care va prelua cazurile pozitive și va intra în izolare de contact”, adaugă Davies. „Toate atenuările noastre Covid trebuie să rămână în vigoare după 19 iulie, pentru a preveni infecția, dacă apare”.

Din această săptămână, teatrele se pot deschide fără distanțare socială, deși sunt încurajate să promoveze purtarea generală a măștilor și să considere NHS Covid Pass ca mijloc de intrare. Regulile de urmărire și urmărire se aplică în continuare. Odată cu creșterea zilnică a cazurilor Covid la 50.000 și cu o predicție de vară de 1,6 milioane de „pings” pe săptămână, este posibil ca multe alte performanțe să fie anulate – ceea ce este mult mai rău decât funcționarea la capacitate redusă. Cerința de auto-izolare după un ping pentru cei care au fost complet vaccinați va fi ridicată pe 16 august. Cu toate acestea, „sectorul nostru, la fel ca mulți din economia experienței, este condus de personalul tânăr care, în general, a avut doar un singur vaccin”, spune Davies.

Carrie Hope Fletcher în Cenușăreasa la teatrul Gillian Lynne.  Noaptea de deschidere a musicalului a fost anulată după un caz Covid în distribuție.
Carrie Hope Fletcher în Cenușăreasa la teatrul Gillian Lynne. Noaptea de deschidere a musicalului a fost anulată după un caz Covid în distribuție. Fotografie: Tristram Kenton / The Guardian

Home își organizează propriile spectacole și primește, de asemenea, producții în vizită. „Impactul asupra ecologiei turistice este devastator”, spune Gilchrist. „Dacă producțiile nu pot fi mobilizate, există locuri în toată țara care vor fi lipsite de programe. Vom simți impactul acestei ezitări pentru mult timp. ”

Dominic Hill, director artistic al teatrului Citizens, spune că costul unei anulări bruște este enorm – și nu doar financiar. „Dacă guvernul vrea să mențină acest sector în viață, atunci trebuie să-și dea seama că așa merg lucrurile – avem nevoie de un fel de securitate.” Comedia erorilor se va deschide în sfârșit miercuri și se va desfășura până sâmbătă. „Care este alternativa dacă teatrul se oprește?” întreabă Hill. „Bunul depășește răul, iar binele depășește problemele. A fi capabil să facem ceva live pentru un public este ceea ce suntem aici și dacă putem realiza acest lucru, atunci este fantastic. ”

Vinerea trecută, Equity, sindicatul pentru lucrătorii în artele spectacolului, a lansat o declarație solicitând guvernului să prezinte modificări de regulă pentru autoizolarea sectorului din Anglia. De asemenea, a solicitat o plată echitabilă pentru cei care trebuie să se autoizoleze, precum și un sistem de asigurare susținut de guvern. De la sport la ospitalitate, guvernul a adoptat o abordare specifică sectorului, deci de ce nu pentru artă?

„Facem lobby alături de festivaluri și restaurante pentru modificări ale regulilor de izolare, astfel încât chiar și cei cu un singur vaccin să poată„ testa și elibera ”înapoi la muncă. Izolarea de 10 zile în care oamenii s-au testat negativ și sunt apți de muncă este cu adevărat o provocare pentru acei artiști și muncitori, precum și pentru public și pentru reziliența noastră financiară ”, spune Davies.

Pandemia este departe de a fi terminată – o dată arbitrară prefixată cu cuvântul „libertate” nu schimbă acest lucru. Dacă industria depășește cumva acest obstacol, cât timp înainte să cadă complet? „Teatrul este rezistent și găsește soluții creative la probleme. Dar teama de valuri suplimentare va limita cantitatea de muncă creată sau reînviată ”, spune Gilchrist. Davies crede că: „ceea ce dovedește această perioadă este că ne aflăm într-o plimbare lungă și complexă, încercând să menținem o industrie teatrală constantă, veselă, primitoare, susținută, în ciuda a ceea ce guvernul face sau nu, și în ciuda a ceea ce aruncă virusul la noi.”