5 august 2021

Vaccinare Covid – Stiri Online

Stiri despre Vaccinare Covid si despre Vaccin Coronavirus

„Total inacceptabil”: australienii închiși care se luptă să acceseze plățile Covid | Centrelink


Australienii blocați și lipsiți de muncă care se luptă să acceseze plățile Covid pentru dezastre așteaptă ore de la telefon pentru asistență și chiar mai mult în unele cozi de sucursale, cu Centrelink personalul îngrijorat verificările de identificare în persoană riscă să răspândească virusul.

Services Australia a declarat miercuri că a rezolvat o problemă online care a provocat probleme persoanelor care încearcă să-și conecteze conturile myGov și Centrelink. Dar agenția a recunoscut că cele 71.000 de cereri primite marți numai au continuat să provoace întârzieri de serviciu, chiar dacă timpii de așteptare erau reduși.

Persoanele care au pierdut mai mult de 20 de ore de muncă pe săptămână din cauza blocării sunt eligibile pentru 600 de dolari pe săptămână în cadrul sistemului de plăți Covid pentru dezastru al Commonwealth-ului. Oricine a pierdut între opt și 20 de ore pe săptămână are dreptul la 375 USD.

Dar aproximativ un milion de persoane din Sydney, Melbourne și Adelaide, blocate, care primesc deja ajutoare de venit existente, inclusiv solicitanții de locuri de muncă sau alocații pentru tineri, au fost excluși de la plăți, cu guvernul până acum respingerea apelurilor pentru extinderea eligibilității.

Directorul general al Serviciilor Australia, Hank Jongen, a declarat că până în prezent 93% din cererile au fost depuse online. Dar cerințele de identificare fizică și alte persoane care necesită ajutor personal au continuat să pună presiune asupra lucrătorilor Centrelink.

Jongen a recunoscut că a existat presiune la sucursale în ultimele zile, dar a minimizat cozile. El a sugerat că acestea erau mai vizibile datorită distanțării Covid și a cerințelor de capacitate care limitau cât de mulți angajați și clienți ar putea fi în interior simultan.

“Acest lucru poate duce la o coadă vizibilă în unele locații, cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că avem de-a face cu o cerere crescută în centrele noastre de servicii”, a spus Jongen.

Directorul general a declarat că, în ciuda cererii crescute pentru servicii de telefonie, timpii de așteptare a apelurilor pentru plata în caz de dezastru „s-au îmbunătățit în cursul săptămânii la aproximativ 20 de minute”.

Sindicatul Comunității și al Sectorului Public, care reprezintă lucrătorii Centrelink, a aruncat drept „inacceptabile” criteriile pentru noile plăți în caz de dezastru – precum și continuarea regulilor stricte pentru plăți precum solicitantul unui loc de muncă – care obligă unele persoane să intre în sucursale pentru verificări de identificare.

Sindicatul dorește ca guvernul Morrison să relaxeze regulile de aplicare a Centrelink pentru toate plățile, pentru a evita ca oamenii să se adune inutil în hotspoturile Covid.

“Guvernul nu poate ignora liniile din afara Centrelink, în timp ce sfatul de sănătate este să rămâneți acasă și la distanță socială”, a spus președintele național al uniunii, Alistair Waters. Membrii erau „îngrijorați de siguranța comunității cu cozi lungi și așteptări lungi în afara birourilor Centrelink”.

„Solicităm guvernului Morrison să ia măsuri pentru fiecare opțiune disponibilă pentru a limita interacțiunea comunității și a actualiza accesul online, la fel cum au făcut-o anul trecut”, a spus Waters.

Jongen a insistat că sănătatea și siguranța clienților și a personalului este cea mai mare prioritate a agenției.

„Respectăm cu strictețe ordinele de sănătate”, a spus el. „Pentru acei clienți care trebuie să viziteze un birou, deservim clienții rapid și eficient, în timp ce suntem obligați de aceste ordine de sănătate.”

Afirmația Service Australia conform căreia timpii de așteptare a apelurilor și cozile se îmbunătățeau a fost întâmpinată cu frustrare.

Kate Kelly locuiește în Sydney, dar gestionează plățile de asistență Centrelink pe care le primește sora ei cu handicap grav din Adelaide.

Kelly a spus că cererea suplimentară pentru serviciile de asistență Centrelink care rezultă din noile plăți Covid pentru dezastre afectează persoanele care au nevoie de ajutor pentru plăți regulate.

Ea a spus că Centrelink a programat în mod neașteptat o întâlnire obligatorie în persoană pentru sora ei marți, care a apărut în contul ei online.

Ea participă la cele mai multe întâlniri pentru sora ei. Având în vedere că atât Sydney cât și Adelaide sunt blocate, ea a încercat să sune la Centrelink pentru a reprograma programarea și a verifica dacă plățile surorii sale nu vor fi oprite.

„Am încercat de cel puțin 10 ori să apelez la Centrelink … dar de fiecare dată ajung să primesc un mesaj spunând că au prea multe apeluri și să încerc din nou mai târziu. Nici măcar nu ajung să aștept la o coadă de telefon. Sunt doar tăiat. Este total inacceptabil ”, a spus Kelly.

„Nu este doar o chestiune de timp lung de așteptare. Este o chestiune de a nu avea un mod sigur de a contacta Centrelink în timp util. ”