5 august 2021

Vaccinare Covid – Stiri Online

Stiri despre Vaccinare Covid si despre Vaccin Coronavirus

Pentru persoanele cu dizabilități de învățare, „ziua libertății” nu a fost nimic de genul Saba Salman


„Fziua reedom ”a fost o eroare pentru persoanele cu dizabilități de învățare și pentru familiile lor. În timp ce o mare parte din Anglia a anticipat cu nerăbdare ridicarea restricțiilor de luni, s-a gândit puțin în avans cu privire la modul în care persoanele cu dizabilități de învățare, precum sora mea Raana, vor reveni la „viața normală”.

Noi cercetări arată că persoanele cu dizabilități de învățare au de opt ori mai multe șanse de a muri din cauza Covid și de cinci ori mai expuse riscului de spitalizare. Studiul, realizat de London School of Hygiene and Tropical Medicine, Oxford University și Public Health England, este cea mai recentă dovadă – dacă ar fi nevoie – că Covid adună dezavantaje pentru cei deja marginalizați. Riscul este și mai mare pentru învățarea persoanelor cu dizabilități din medii negre, etnice și minoritare.

Chiar înainte de Covid, inegalitățile de sănătate cu care se confruntă această parte a populației noastre – 1,5 milioane de oameni în Marea Britanie – erau clare. O asistență medicală mai slabă înseamnă că persoanele cu dizabilități de învățare mor mai mult decât Cu 20 de ani mai devreme decât oricine altcineva.

Faptul că oameni ca Raana au ieșit din radarul național „ziua libertății” este o dovadă suplimentară a faptului că guvernul tratează persoanele cu dizabilități drept cheltuitoare. Luați seama de faptul că guvernul și-a târât tocurile prioritizarea grupului pentru vaccinare, în ciuda dovezilor convingătoare ale riscului mai mare de deces. Și acum doar câteva zile s-a întâmplat asta noi îndrumări în cele din urmă recomandat copiilor peste 12 ani cu neuro-dizabilități severe, sindrom Down, imunosupresie și dizabilități multiple sau severe de învățare să li se permită vaccinul Pfizer, împreună cu cei peste 12 ani din aceeași gospodărie ca persoanele imunosupresate.

Potrivit estimărilor lui Chris Hatton, profesor la Manchester Metropolitan University și cercetător principal la nivel național Coronavirus și persoanele cu dizabilități de învățare studiu, aproape 40.000 de persoane cu dizabilități de învățare rămâne nevaccinat. Acest lucru se poate datora riscurilor pentru sănătate, fobia acului sau lipsa de informații. Hatton spune despre cercetările sale: „De-a lungul pandemiei, oamenii și familiile au raportat în mod constant că se simt uitați și abandonați. Cei care trăiesc cu un sprijin minim, în special adulții mai tineri, sunt mai puțin susceptibili de a fi vaccinați complet. ”

Faptul că Raana nu a contractat până în prezent Covid este mulțumită în mare parte personalului din locuința sa susținută – locuințe combinate cu îngrijire personală – unitatea din Hampshire. În ciuda rolului esențial al personalului viu susținut în timpul Covid, acest tip de îngrijire este un gând ulterior pentru guvern. Îndrumarea Covid pentru viața sprijinită a fost cu întârziere de luni, împreună cu EIP și testare. Vaccinarea obligatorie se află la orizont pentru personalul din casele de îngrijire, dar nu și pentru locuințele cu sprijin.

Familia mea se luptă și cu noua sarcină responsabilitate personala atunci când vine vorba de purtarea măștilor sau evitarea persoanelor nevaccinate. A face judecăți rapide asupra riscului este destul de complicat, dar inimaginabil de stresant pentru cineva căruia îi este dificilă comunicarea și are nevoie de mai mult timp pentru a lua decizii. În timp ce abia îl pot urma pe guvern mesaje mixte cu privire la restricții, pentru sora mea acest lucru este imposibil. Ignorarea pentru persoanele cu dizabilități se reflectă în absența oricărei informații accesibile cuprinzătoare, centralizate și larg publicitate pe Covid. O informație mai bună ar atenua o parte din anxietatea trăită de oameni și familii. Pandemia a avut deja un efect profund asupra sănătății mintale a surorii mele. Acest lucru reiese din crizele de culegere a pielii, greață și bara de texte care caută liniște la datele de vizitare.

Taxa pentru familii și îngrijitori este imensă. In conformitate cu Coronavirus și Studiul persoanelor cu dizabilități de învățare, 90% din 272 de îngrijitori de familie sau personal plătit chestionat între aprilie și mai au declarat că sănătatea lor a fost afectată negativ de rolul lor de sprijin. Connor Corcoran, în vârstă de 20 de ani, este autist și are dificultăți de învățare și are boala inflamatorie a intestinului Crohn. Sora sa, Sammie, descrie impactul devastator al mersului fără contact față în față și izolarea fratelui ei în timpul închiderii în casa părinților lor din Manchester: „El spune că nu mai simt că sunt sora lui și că este incomod în o cameră cu mine. A uitat cum să fie cu oamenii. ” Ea adaugă despre ridicarea restricțiilor: „Revenirea la normalitate nu pune capăt restricțiilor pentru fratele meu din cauza mesajelor de genul că nu se amestecă cu persoane nevaccinate. Dacă urmăm acest lucru în mod corespunzător, este aproape ca și cum ar avea mai puțină libertate decât înainte ”.

Chiar dacă oamenii sunt capabili să-și reia activitățile pre-Covid, multe dintre acestea s-au oprit sau sunt acum inaccesibile. În calitate de gardian al problemelor sale cu probleme de învățare, Rashmi Becker știe că tânărul de 51 de ani vrea să se întoarcă la cursurile sale de înot, sală de gimnastică și trambulină din nordul Londrei. Dar furnizorii de timp liber au introdus taxe prohibitive sau spun că nu pot organiza sesiuni din cauza cererii ridicate sau a riscului crescut. Becker spune că se simte neliniștită și vinovată pentru că nu și-a ajutat fratele să facă lucrurile simple pe care le iubește. „Preocuparea mea cu privire la„ ziua libertății ”este că va aduce beneficii oamenilor cu mijloace și abilități fără a proteja drepturile și libertățile persoanelor cu dizabilități precum fratele meu.”

Acest nou peisaj cu care se confruntă persoanele cu dizabilități de învățare și familiile lor vine peste ani de guvernări succesive neglijate asistență socială, pe care se bazează persoanele cu dizabilități pentru a trăi o viață obișnuită. Dacă a fost vreodată nevoie de guvernul mult-promis strategia națională pentru handicap (pentru „a face schimbări practice în politicile care întăresc capacitatea persoanelor cu dizabilități de a participa pe deplin în societate”), este acum. Cu toate acestea, încă nu există niciun semn al planului, inițial publicat până la sfârșitul anului 2020, apoi reprogramat pentru începutul acestui an.

Shaun Webster, un militant pentru drepturile omului din Leeds, care are un handicap de învățare, spune despre „ziua libertății”: „Este prea grăbit. Nu mă simt în siguranță în trenuri. Acum mă simt mai vulnerabil. Suntem din nou în spatele cozii. ” Pe măsură ce țara se deschide, pentru multe persoane cu dizabilități de învățare și familiile lor se va simți ca și cum ar fi în scădere. Sau cum spune Webster: „Nu este„ ziua libertății ”, deoarece dă libertate unor oameni în timp ce ni-o ia.”