5 august 2021

Vaccinare Covid – Stiri Online

Stiri despre Vaccinare Covid si despre Vaccin Coronavirus

Păstrați viața în mișcare: ultimul dintr-o lungă linie de mantre Covid din Marea Britanie | Coronavirus


De când Covid-19 a coborât în ​​Marea Britanie în urmă cu 16 luni, mesajele guvernamentale s-au schimbat odată cu severitatea crizei.

Acestea sunt cele mai frecvente sloganuri de sănătate publică utilizate până acum – dintre care unele au fost mai rezonante decât altele.

Rămâneți acasă, protejați NHS, salvați vieți

Aproape universal privită ca fiind cea mai eficientă și memorabilă dintre mantrele Covid din Marea Britanie, aceasta a fost prezentată în momentul primei închideri naționale din Anglia, în martie 2020, fiind concepută în grabă chiar înainte.

A fost reputat rezultatul unui apel virtual ținut între o serie de oficiali și consilieri, inclusiv Lee Cain, apoi șeful de comunicare al lui Boris Johnson, plus Isaac Levido, australianul care condusese campania electorală a conservatorilor din 2019. Baza sloganului a fost atribuită lui Ben Guerin, un strateg de socializare care a lucrat și la alegeri, care a remarcat modul în care alte țări au folosit mesageria simplificată pe baza ideii de a rămâne acasă.

În câteva zile, a fost înscris pe site-urile guvernamentale și pe lutrinele lui Johnson și ale consilierilor săi științifici la conferințele de presă.

Stai atent, controlează virusul, salvează vieți

Acesta a fost cele relativ pe scurt utilizate – și nu pe deplin amintit – succesorul „Stay Home”, lansat în mai anul trecut, în timp ce Johnson a început să schițeze un traseu departe de cele mai dure măsuri de blocare.

În timp ce era aproape inevitabil ca un slogan succesor să nu fie în măsură să se potrivească cu simplitatea „Rămâneți acasă, protejați NHS, salvați vieți”, îndrumările actualizate au văzut câțiva experți în mesaje de sănătate care au avertizat că îndrumarea centrală pentru „a rămâne alert” este atât de importantă. vag ca fiind în mare măsură lipsit de sens.

Mănâncă pentru a ajuta

Nu oficial un slogan, ci mai degrabă titlul unei campanii legate de Covid, acest lucru a rămas totuși memorabil, dacă nu întotdeauna din motivele corecte.

Creația lui Rishi Sunak echipă prietenoasă cu marketingul la Trezorerie stabiliți un plan în iulie pentru a sprijini industria hotelieră cu reduceri guvernamentale de până la 10 lire sterline pe masă și băuturi nealcoolice consumate la restaurantele din Marea Britanie și alte puncte de alimentare. S-a dovedit popular – aproximativ 850 milioane de lire sterline au fost revendicate de companiile participante – dar unele studiile sugerate a fost, de asemenea, legată de un risc ulterior în infecții.

Mâini, față, spațiu

Un alt mesaj central Covid, și poate cel mai durabil, a fost lansat în septembrie ca o modalitate prin care oamenii își amintesc de trei factori atenuați cruciale pentru răspândirea Covid – spălarea regulată a mâinilor, purtarea măștilor în interior și menținerea distanței sociale.

Deși sunt ușor de înțeles, unii critici au spus că ar fi trebuit să includă și ceva pe linia „ventilației”, date fiind dovezile despre rolul vital în circulația aerului în răspândirea virusurilor respiratorii, cum ar fi coronavirusul.

Rămâneți acasă, protejați NHS, salvați vieți (din nou)

Acest slogan a făcut un reveni la începutul lunii ianuarie când Anglia a fost din nou plasată într-un blocaj național, pe fondul creșterii cazurilor și spitalizărilor Covid și a deceselor, care au înregistrat un vârf zilnic peste 1.300 mai târziu în acea lună.

Păstrați viața în mișcare

Se pare că va fi văzut ca succesorul ușor dezamăgitor al „stării alerte, controlează virusul, salvează vieți”, acest lucru a fost prezentat miercuri de Downing Street ca un slogan care „subliniază nevoia de a continua să progreseze cu prudență” pe măsură ce Anglia ridică Covid restricții.

Pe fundalul creșterii ratelor de infecție, din nou, a fost imediat întâmpinat cu batjocură, liderul laburist Keir Starmer folosind întrebarea prim-ministrului pentru a sugera o alternativă la Johnson: „Prindeți”.