5 august 2021

Vaccinare Covid – Stiri Online

Stiri despre Vaccinare Covid si despre Vaccin Coronavirus

Netflix învinovățește pandemia, deoarece ratează prognozele de creștere | Netflix


Netflix a ratat prognozele sale de creștere în ultimul trimestru, dând vina pe o scădere post-blocare a interesului pentru serviciul de streaming și o încetinire legată de Covid în noile producții.

Compania a adăugat 1,54 milioane de noi abonați, sub 1,75 milioane de analiști se așteptase și o fracțiune din cele 10 milioane pe care le-a adăugat în al doilea trimestru cu un an mai devreme, când o mare parte a lumii era blocată.

Covid a creat o oarecare „greutate în creșterea numărului de membri (creștere mai mare în 2020, creștere mai lentă în acest an), care își face drum”, a declarat compania într-un comunicat.

Întârzierile producției legate de Covid în 2020 au însemnat, de asemenea, că a avut mai puține oferte noi în prima jumătate a anului 2021, dar lista sa de noi programe „se va construi pe tot parcursul anului”, a spus compania.

Compania a încheiat trimestrul cu peste 209 de milioane de membri plătite și săptămâna trecută a primit 129 de nominalizări la Emmy pentru spectacole, inclusiv The Crown, Bridgerton și The Queen’s Gambit.

Netflix a confirmat și el intenția de a trece la jocuri. „Suntem încântați ca întotdeauna de oferta noastră de filme și seriale TV și ne așteptăm la o lungă pistă de investiții și creștere în creștere în toate categoriile noastre de conținut existente, dar din moment ce suntem aproape un deceniu în apăsarea programării originale, credem că timpul este potrivit pentru a afla mai multe despre modul în care membrii noștri apreciază jocurile ”, a spus compania.

Schimbarea are loc pe măsură ce obiceiurile de vizionare în schimbare ale oamenilor care ies din blocaj și concurența intensă reprezintă o amenințare la adresa dominanței sale în streaming.

Analiștii avertizează că avantajul Netflix scade pe măsură ce publicul se îndreaptă spre rivali, inclusiv Amazon Prime Video, HBO Max și Disney + de la Walt Disney Company.

Conform cercetărilor din Analize papagal Cota Netflix din cererea globală – o măsură a popularității spectacolelor sale – a scăzut sub 50% pentru prima dată în al doilea trimestru al anului.

Netflix „lipsa unei noi programe originale de succes și concurența crescută din partea altor streamere va avea în cele din urmă un impact negativ asupra creșterii și păstrării abonaților”, a spus Parrot într-un comunicat de presă.

Prețul acțiunii companiei a scăzut cu 1% după știri.