5 august 2021

Vaccinare Covid – Stiri Online

Stiri despre Vaccinare Covid si despre Vaccin Coronavirus

Limb de blocare: suntem cu toții împreună (și ne scufundăm cu toții) | Deirdre Fidge


TInformațiile de mai jos se bazează în principal pe experiența unei persoane de a trăi cinci blocaje în Melbourne. Dacă descoperiți că acest lucru nu se potrivește cu al vostru, faceți-vă cu siguranță nu acceptați că există diferențe în experiențele trăite individual. În schimb, te rog să te enervezi irațional în secțiunea de comentarii și să-i spui scriitorului un idiot.

Prima etapă: ai asta, oraș!

De îndată ce se anunță blocarea, apare o scurtă perioadă de speranță și optimism. Această fază durează de la șapte secunde la șapte ore. Oamenii bogați și notabili încearcă să motiveze clasele inferioare postând „am primit asta!” mesaje în timp ce străbăteau un jetski în oceanul lor privat, purtând o pelerină din aur solid.

Agențiile de publicitate se grăbesc să obțină drepturile de utilizare Suntem toți împreună, care pot fi auziți de aproximativ 87 de ori pe zi. Noi putem sa facem asta! Suntem puternici și rezistenți! Totul va fi bine! Aceasta este, fără îndoială, cea mai delirantă etapă de blocare.

Etapa a doua: realitatea

Stai în poziție verticală în pat la 3 dimineața, acoperit de transpirație rece: realitatea a ceea ce se întâmplă de fapt de azi până la sfârșitul misterios te lovește. Incertitudinea, frica și spaima te îngreunează și te paralizează, ceea ce nu este ajutat de pătura ponderată pe care ai cumpărat-o ultima închidere care te prinde literalmente de pat. (A fost cumpărat de la un magazin specializat pentru cai cu anxietate și este mult prea greu pentru dvs.) La fiecare câteva ore aveți dorința copleșitoare de a lovi cu piciorul pe Ben Lee.

Etapa a treia: pendul de productivitate

Casa ta nu mai este o casă. Acum este o facultate de viață hibridă Steiner-Montessori, un centru de producție și stabilire de obiective. Părinții mențin limite de timp stricte și cercetează grădinile casei. Vă înscrieți la cursuri de fitness online găzduite fie de doamne de yoga blânde, de tip zen, fie de bărbați care strigă bootcamp, care pot simți de la distanță că meritați să fiți pedepsiți. Vă structurați ziua și promiteți să atingeți obiectivele. „Am ajuns ciudat Mai mult munca depusă în ciuda tuturor acestor lucruri! ” o colegă entuziasmează Zoom, ochiul stâng zvâcnind.

Etapa a patra: relaxarea în propria noastră murdărie

Băiat adolescent așezat pe podeaua dormitorului cu laptop și pizza
Toate pariurile sunt dezactivate în etapa a patra: ecranul este bun, ecranul este prietenul tău. Fotografie: Juice Images / Alamy

Această etapă seamănă cu a doua de la început, dar nu vă lăsați păcăliți: aceasta este mult mai dezgustătoare. De ce să te deranjezi să faci duș? De ce să te deranjezi cu tacâmurile? De fapt, de ce să pleci chiar din pat? Micul dejun curry scos direct în gură nu pare brusc prea alarmant.

Nu numai că părinții au eliminat restricții de timp pentru ecran, iar ecranele sunt acum îmbrățișate. Ecranul este bun. Ecranul este prieten. Copilul dvs. se referă la iPad-ul său drept Mama și toată lumea este în regulă cu asta. Obiceiurile nesănătoase sunt etichetate din nou „îngrijire de sine”, pe măsură ce ne străduim să ne spunem că supraviețuim. Ne înconjurăm în permanență cu mai multe ecrane și dispozitive pentru a îneca acel țipăt îndepărtat pe care îl putem auzi (de fapt vine din mintea noastră).

Vinul este prânzul. Trimiteți un mesaj text unui ex. Trimiteți un e-mail unui șef vechi. Postezi un selfie „sexy” care atrage atenția doar asupra petelor de curry de pe pernă. Vă gestionați dispozitivele cu fragilitatea înfricoșătoare a unei puști încărcate, deoarece nu mai puteți avea încredere.

Etapa a cincea: stabilirea

Bine ați venit la limbo. Nu mai verificați obsesiv știrile sau ultimele statistici, pentru că cui îi pasă? Nimic nu conteaza. Strigătul îndepărtat s-a oprit sau cel puțin a fost redus la un zumzet ușor. Ați început să observați modificări minore ale oricărei vizualizări pe care o aveți din fereastra din față și ați descoperit că ați redat fereastra din spate. „Dragă, uite! Vecinii au un câine nou! Ce s-a întâmplat cu vechiul lor? A murit? Este posibil să fi ucis-o? Acești proști – chiar credeau că nu am observa că au înlocuit în totalitate un membru al familiei lor? Bună, știu că este un câine nou! ACEASTA NU ESTE LARRY. Acesta era numele lui? Larry? ” Aștepți un răspuns, înainte de a-ți aminti că trăiești singur.

Etapa a șasea: pierderea memoriei

Într-un act de supraviețuire de sine, creierul nostru a șters toate amintirile dinainte de timp. Ne îndreptăm spre cutia poștală pentru a colecta poștă și pentru a ne da seama cu groază că nu purtăm o mască. Ne simțim complet goi și astfel plini de rușine. Nu te uita la mine!

Dar, de îndată ce ne obișnuim cu viața închisă, ziarele publică rapoarte despre sfârșitul efectiv al restricțiilor actuale – o lumină de speranță răsare în pieptul nostru. Politicienii de stat încep să facă glume în timpul conferințelor de presă și să spună lucruri precum „suntem pe drumul cel bun”. Șoptim către o cameră goală, „ar putea fi adevărat?”. Încet, dar sigur, vedem lumină la capătul tunelului.

Etapa a șaptea: Sisif

Ieșim încet din blocaj, ca niște molii timide. Odată ce ne simțim ușor încrezători că blocajul este în spatele nostru, se anunță un altul.

Oftăm, ne îndepărtăm și ne igienizăm mâinile și începem să împingem din nou bolovanul în sus.