5 august 2021

Vaccinare Covid – Stiri Online

Stiri despre Vaccinare Covid si despre Vaccin Coronavirus

Creștere mare în ciclismul de weekend din Marea Britanie pe fondul solicitărilor pentru mai multe investiții | Ciclism


A existat o boom la sfarsit de saptamana ciclism în ultimii doi ani, cu noi date care arată o creștere a ciclului de agrement de până la 60% în unele părți ale țării.

Cu toate acestea, numărul ciclismului săptămânal în Anglia rămâne la niveluri pre-pandemice, determinând militanții să avertizeze că fără investiții în infrastructura sigură pentru ciclism, deoarece volumul de trafic revine la normal, mai mulți oameni vor apela la mașini pentru călătoriile zilnice.

Analiza datelor privind numărul ciclurilor guvernamentale din martie până în iulie arată că deplasările cu pedale au crescut cu 28% sâmbăta și duminica în Anglia și au scăzut cu 3% în timpul săptămânii, comparativ cu nivelurile pre-pandemice. Ciclism a atins un nivel cu 300% peste nivelurile pre-pandemice în unele zile din 2020, pe măsură ce oamenii mergeau cu bicicleta pentru exercițiile zilnice pe drumuri liniștite.

Sarah Mitchell, directorul executiv al ciclismului Marea Britanie, a declarat: „Pre-pandemia, nivelurile de ciclism au fost statice de zeci de ani. Tendința a fost creșterea călătoriei de agrement pe distanțe mai mari, mai degrabă decât călătoriile mai scurte pentru activități precum cumpărăturile sau mersul la serviciu. Drumurile mai liniștite de anul trecut au arătat că ciclismul ar putea fi pentru toată lumea dacă condițiile sunt corecte, dar acest lucru necesită atât viziune, cât și investiții adecvate din partea tuturor guvernelor din Marea Britanie. ”

Peste Rețeaua ciclului național (NCN), care totalizează 12.000 de mile de rute în Marea Britanie, cele mai recente date din Sustrans arată că mersul pe bicicletă și mersul pe jos au crescut cu 25% în 2020, comparativ cu cifrele din 2019. În mod similar, utilizarea a crescut în timpul săptămânii, dar cea mai mare creștere a fost la sfârșit de săptămână, cu multe contoare automate, inclusiv în Devon și Argyll & Bute, înregistrând o dublare a ciclului și a mersului pe jos.

Xavier Brice, CEO al organizațiilor caritabile de mers pe jos și ciclism, Sustrans, a declarat: „Este crucial să permitem creșterii ciclismului văzute în ultimul an să devină o schimbare culturală permanentă, mai degrabă decât să revenim la o recuperare condusă de mașină”.

„Trebuie să ne bazăm pe boom-ul ciclismului pe care l-am văzut în ultimul an, ca parte a unei schimbări permanente pentru a permite oamenilor să conducă stiluri de viață active. Cu infrastructura și măsurile de siguranță potrivite, putem face mai ușor pentru oameni să meargă și să călătorească cu bicicleta în călătoriile lor de zi cu zi. ”

În Scoţia, ciclismul a crescut cu 47% din martie 2020 până în martie 2021, potrivit Scoția cu bicicleta, cu o creștere de 52% a numărului de persoane care circulă cu bicicleta între 1 și 22 martie 2021, comparativ cu martie 2020. Chiar și în octombrie-decembrie 2020, nivelurile de ciclism au crescut cu 14% față de anul precedent.

Cu toate acestea, deși s-a înregistrat o creștere peste cifrele din 2019, saltul nu este încă la fel de mare ca în unele regiuni vara trecută, deoarece nivelurile de trafic au revenit încet la normal. Mulți dintre cei care au început ciclismul pe drumuri liniștite anul trecut s-au oprit de atunci, din cauza fricii de trafic – și în timp ce multe orașe, cum ar fi Londra, Manchester și Leicester investesc foarte mult în traseele de biciclete, construirea unei rețele complete necesită timp și bani.

Transport pentru Londra a spus că numărul ciclismului în timpul săptămânii a scăzut cu 12% în capitală din cauza ploii și a numărului mai redus de deplasări, dar numărul weekendurilor este în creștere cu 47% față de numărul pre-pandemic, chiar și în zilele ploioase din weekend. În general, fluxurile de-a lungul săptămânii au scăzut cu 3%.

Jo Rigby, vorbitor activ de călătorie și transport Wandsworth Labour, a spus despre ciclism în capitală: „Am trecut de la utilizarea bicicletei de câteva ori pe săptămână la nivel local la deplasarea la serviciu. Covid și obținerea accesului la un hangar pentru biciclete [secure cycle parking] mi-a schimbat obiceiurile de călătorie. ”

Ultimele cifre arată că ciclismul în Scoția a crescut cu 14-15% în iunie și aprilie anul acesta, comparativ cu 2019, dar a scăzut față de vârfurile pandemiei timpurii din 2020, cu 34% și, respectiv, 13%. Numărul deprimat pentru mai 2021, când ciclismul a scăzut cu 12% în mai 2019 și 48% în mai 2020, s-a datorat probabil unei luni foarte umede, crede Cycling Scotland, când 109,5 mm de ploaie au căzut asupra Scoției.

Nick Montgomery, responsabil cu monitorizarea și dezvoltarea la Cycling Scotland, a spus: Datele din cadrul nostru național de monitorizare indică faptul că ciclismul rămâne la un nivel pre-pandemic. În mod surprinzător, anul trecut nu se află la nivelurile de blocare, dar demonstrează că se susține o creștere generală. Alți factori au avut un impact, de exemplu creșterea mare a precipitațiilor în mai 2021.
În fiecare zi, dovezile de urgență climatică devin mai severe. Fiecare călătorie cu bicicleta face diferența. ”

În Manchester, în timp ce activitatea ciclului este ușor sub marca de apă ridicată stabilită în timpul valului de căldură în primul blocaj național, nivelul curent al activității ciclului este estimat la 20% peste aceeași perioadă din 2019, cu un număr de site-uri de numărare care arată creșteri de 50% sau mai mult, cu o activitate ciclică de weekend estimată a fi cu 62% peste aceeași perioadă din 2019.

Paul Smith, care locuiește în Manchester, a început anul trecut să facă naveta cu aproximativ șase mile cu bicicleta până în centrul orașului, datorită unei piste de biciclete pop-up de pe A56. După ce banda a fost îndepărtată, a început să conducă din nou, deoarece nu se simțea confortabil cu bicicleta cu traficul.

El a spus: „Am continuat să conduc o vreme destul de mult, dar am început din nou cu bicicleta acum câteva luni. A fost mult mai plăcut decât mașina. Am reușit să găsesc o rută mai puțin directă care să se simtă suficient de sigură, așa că o folosesc acum în loc. ”

Vânzările de cicluri continuă rapid, chiar și față de cifrele din 2020, când oamenii s-au repezit la două roți pentru a evita transportul public, cu vânzări de valoare în creștere cu 40% în cele 12 luni până în mai 2021 și cu creștere a volumului cu 25%, potrivit Bicycle Association.

Și pentru unii, cicluri electrice i-am ajutat să pedaleze din nou. Pete Cousins ​​a spus: „De ceva timp merg cu bicicleta. Soția mea urăște ciclismul, dar a vrut să iasă cu mine. A angajat o bicicletă electrică pentru ea acum 2 luni. Ei i-a placut. Așa că am cumpărat unul. Tocmai ne-am întors dintr-o vacanță cu bicicleta de 200 de mile – Devon coasta-coasta și înapoi. Amândoi le-a plăcut. 50 + km / zi. În plus, ea a purtat majoritatea echipamentului nostru! ”