5 august 2021

Vaccinare Covid – Stiri Online

Stiri despre Vaccinare Covid si despre Vaccin Coronavirus

BrewDog a fost lovit de o pierdere de 13 milioane de lire sterline, deoarece barurile se închid în ciuda creșterii berii artizanale | Industria alimentară și a băuturilor


BrewDog a intrat în roșu anul trecut, deoarece vânzările în plină expansiune ale berilor sale artizanale online în timpul blocărilor pandemice Covid-19 nu au reușit să compenseze impactul închiderilor barurilor.

Compania din Aberdeenshire a scăzut la o pierdere de 13,1 milioane de lire sterline înainte de impozitare în 2020.

Acest lucru s-a întâmplat în ciuda raportării veniturilor de 238 milioane de lire sterline pentru anul respectiv, cu 10% mai mare decât în ​​2019.

Cofondatorul BrewDog, James Watt, a numit creșterea veniturilor în cursul anului „cea mai semnificativă realizare din scurta noastră istorie” pentru companie, înființată în 2007 și susținut de 130.000 de acționari mici, cu berea acum stocată în baruri și supermarketuri.

După ce pandemia a închis locurile de ospitalitate din întreaga lume, BrewDog a trecut la vânzarea berilor sale prin intermediul magazinului său online. Clienții însetați și-au crescut veniturile din comerțul electronic cu 900% față de 2019, deoarece au livrat 750.000 de comenzi în 12 luni.

BrewDog și-a numit magazinul online „una dintre cele mai importante divizii ale întregii noastre operațiuni globale” în 2020 și și-a lansat în continuare platforma de comerț electronic în Europa, SUA și Australia.

Înainte de apariția pandemiei, producătorul de bere se așteptase să obțină 40% din veniturile sale din peste 100 de baruri, situate în întreaga lume, de la Sheffield la Shanghai și Berlin la Brisbane.

BrewDog, care are 1.600 de angajați la nivel global, a declarat că pandemia nu și-a pătruns planurile de a continua deschiderea mai multor locuri. Se lucrează la 30 de locații noi – inclusiv baruri și hoteluri – în orașe precum Manchester, Mumbai și Milano.

Firma, care a trecut la realizarea dezinfectantului pentru mâini la distileria sa din Aberdeenshire, în primele săptămâni ale pandemiei, a declarat că a produs 12.000 de sticle pentru NHS.

Watt a numit 2020 „fără îndoială cel mai dur an din istoria noastră de 13 ani”. El a spus că echipa companiei „galvanizată în focul și adversitatea din ultimele nouă luni, este, de asemenea, mai puternică decât a fost vreodată”.

Aceasta vine la doar câteva săptămâni după ce BrewDog și-a cerut scuze foștilor angajați care i-au acuzat pe Watt și compania într-o scrisoare deschisă de promovarea unei „culturi a fricii” în care lucrătorii erau hărțuiți și „tratați ca pe niște obiecte”.

Înscrierea prin e-mail a companiei Guardian

În scrisoarea deschisă, difuzată pe Twitter, 61 de foști muncitori au susținut că producătorul de bere scoțian o creștere amețitor de rapidă a implicat tăierea colțurilor în materie de sănătate și siguranță și crearea unei culturi „toxice” care a lăsat personalul să sufere de boli mintale.

Watt a lansat o actualizare la începutul acestei luni cu privire la răspunsul companiei la revendicările grupului numindu-se punks cu scop. El a spus că firma a lansat o analiză independentă a culturii în cadrul BrewDog, a trimis un sondaj anonim al personalului și s-a angajat să creeze un grup reprezentativ al angajaților.

BrewDog a declarat că o revizuire structurală a arătat că afacerea are „resurse scăzute în anumite zone” după creșterea volumului de bere și angajează aproximativ 100 de angajați noi.