5 august 2021

Vaccinare Covid – Stiri Online

Stiri despre Vaccinare Covid si despre Vaccin Coronavirus

„Am vrut un anunț de vaccin bazat pe speranță”: artele și sectorul comunitar PSA umple „vidul” guvernului | Sănătate


Organizațiile artistice și sectorul comunitar – două sectoare dintre cele mai afectate de pandemie – au pășit în „vidul” lăsat de guvernul australian atunci când vine vorba de mesageria cu vaccinuri, lansând propriile anunțuri ale serviciului public care îi încurajează pe australieni să se vaccineze.

În această săptămână au fost lansate două reclame noi: una de la Symphony Orchestra de la Melbourne împreună cu Melbourne Theatre Company și artiști de la Australian Ballet; cealaltă de la Consiliul Victorian al Serviciilor Sociale. Sunt ultimele PSA neguvernamentale după efortul Channel Nine a stârnit controverse luna trecuta.

Ambele reclame au fost făcute în câteva săptămâni cu un buget minim, au fost traduse în mai multe limbi și au fost distribuite pe scară largă pe social media. Cu sute de mii de vizualizări, au fost primite favorabil în comparație cu campania guvernamentală, care a fost criticat de experții în marketing și este mai bazat pe tactici de sperietură.

Campania industriei artelor victoriene prezintă interpreți precum Virginia Gay, Tim Minchin și Deborah Cheetham îndemnând publicul să „joace rolul lor” și să se vaccineze.

Directorul general al MSO, Sophie Galaise, a declarat că realizarea campaniei este o modalitate prin care orchestra poate recâștiga controlul asupra unei situații care o lăsa să se simtă neputincioasă. La sfârșitul celui de-al patrulea blocaj din Melbourne, spune ea, MSO și industria artelor spectacolului au „simțit că suntem un pic ostatici”.

Grupul a simțit că există o ezitare a vaccinului în comunitate, care nu era abordată de publicitatea guvernamentală, așa că au decis să organizeze propria campanie de socializare.

„Nu vrem să înlocuim guvernul”, a spus ea. „Ei au rolul lor de a juca cu mesaje serioase … dar vrem să ne ajutăm să abordăm câteva dintre motivele care stau la baza oamenilor să ezite să primească un vaccin.”

Între timp, campania VCOSS a fost concepută intern prin intermediul grupului WhatsApp al organizației. Prezintă oameni adevărați din medii diverse care vorbesc despre lucrurile bune care așteaptă de cealaltă parte a vaccinărilor.

Emma King, directorul executiv al VCOSS, a declarat pentru Guardian că organizația sa dorește să umple un gol. „Nu ne-au plăcut celelalte reclame care erau acolo. Cele guvernamentale se bazau în primul rând pe frică.

„Nu am vrut un anunț bazat pe frică. Am vrut un anunț bazat pe speranță – despre recuperarea vieții noastre vechi și recuperarea lucrurilor bune. Rolul guvernului este acela de a face acest lucru, dar cu toate acestea multe dintre persoanele cu care lucrăm au ​​fost puternic afectate de Covid – și trebuie să avem voci diferite care ar putea încuraja oamenii să se vaccineze. ”

Adam Ferrier, psiholog al consumatorilor și cofondator al Agenției Thinkerbell, a descris campania federală ca fiind „la fel de confuză și complicată ca lansarea vaccinării”.

El s-a întrebat ce sfaturi primea guvernul atunci când a decis să „lanseze două reclame în același timp, care nu au nicio aparență stilistică și mesaje conflictuale”.

Virginia Gay
Virginia Gay în noua campanie MSO. Fotografie: MSO

Ferrier nu este surprins de faptul că grupurile comunitare și alte organizații neguvernamentale și-au lansat propriile reclame.

„Când există un vid de putere, fie grupurile comunitare, fie alte organizații intră și acoperă golurile … Se simte complet în strategia MSO de a face o reclamă pentru vaccinuri. Cu cât sunt vaccinați mai mulți oameni, cu atât se vând mai multe bilete la concert. Ceea ce este interesant este că anunțul lor primește o atenție mai pozitivă decât reclamele guvernului federal. ”

MSO a avut mai multe concerte anulate săptămâna aceasta, a spus Galaise, care nu pot fi reprogramate anul acesta. „Ultimele 18 luni au fost foarte dificile pentru moralul interpreților noștri uimitori.”

Campania sa a fost un câștig binevenit după mai bine de un an de anulări – a primit deja aproape o jumătate de milion de vizionări. „Obiectivul nostru este să ajungem la cât mai mulți oameni posibil și să ajutăm la o mișcare spre vaccinare.”